CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

joi, 7 octombrie 2010

AI VORBIT AZI CU EL?

 Jurnal "Noua speranta" 2007
"Când eram copil, eram mirat cum poate Dumnezeu asculta aşa multe rugăciuni în acelaşi timp. Cum era posibil să audă fiecare murmur al atâtor voci separate? Şi cum putea răspunde la acele rugăciuni, prin care o persoană cerea ploaie, iar alta soare — amândouă în aceiaşi zi?
Aceste probleme nu m-au tulburat prea mult timp, deşi încă nu-mi pot explica cum poate Dumnezeu răspunde la toate rugăciunile noastre. Oricum eu ştiu că El este atotcunoscător şi prezent pretutindeni, şi că înţelepciunea şi puterea Sa sunt deasupra înţelegerii noastre. Nu trebuie să-L căutăm prea mult sau să aşteptăm o ocazie potrivită pentru a apela la El. În orice timp şi în orice loc putem să ne înălţăm vocile spre Domnul cu deplină încredere că El ne va auzi. Şi El face chiar mai mult decât ii cerem în rugile noastre - El înţelege şi observă exact ce Îi cer copiii Săi prin credinţă.
Te-a auzit Dumnezeu astăzi deja? El vrea să-ţi prezinţi cererile tale pentru că Îl cunoşti. Ce tragedie că aşa mulţi din copiii Săi încheie ziua fără a rosti o singură rugăciune către Acela a cărui plăcere este să le audă vocile! Proverbele, 15:8 spune: „Rugăciunea celor fără prihană Îi este plăcută.“ Aşa că roagă-te. Dumnezeu ascultă!
De-i zi sau noapte, Dumnezeu aude când ne rugăm. Indiferent de oră şi de loc, El ne va asculta cu dragoste."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu