CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

marți, 19 octombrie 2010

VERSETELE ZILEI

Secretul fericirii se poate desprinde de aici:
"Sufletul binefacator va fi saturat, si cel ce uda pe altii va fi udat si el." (Proverbe 11:25)
"Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!" (Ecl.11:1)
"Dar cine are bogatiile lumii acesteia, si vede pe fratele sau in nevoie, si isi inchide inima fata de el, cum ramane in el dragostea de Dumnezeu?" (1Ioan.3:17)
"Ajutati pe sfinti cand sunt in nevoie. Fiti primitori de oaspeti."(Rom.12:13)
"Si oricine va va da de baut un pahar cu apa, in Numele Meu, pentru ca sunteti ucenici ai lui Hristos, adevarat va spun ca nu-si va pierde rasplata." (Marc.9:41)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu