CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

joi, 14 octombrie 2010

CU SI FARA MACHIAJ

Am primit prin e-mail mai multe poze ca cea de  mai jos si uitandu-ma la ele m-am gandit cat rau fac reclamele pentru sanatatea noastra si echilibrul nostru. Suntem agresati continuu de ele si uneori reusesc sa ne tulbure echilibrul interior fara macar sa constietizam aceasta.  
Si iata ce ganduri mi-au mai trecut prin minte:Si casele nezugravite arata altfel decat cele zugravite, nu?
Cu cat mai mult"zacalas" (tencuiala) cu atat mai mult arata diferit ....
Frumusetea naturala se pare ca nu mai are pret in societatea noastra.
Nemultumirea , care e un pacat pune usor, dar sigur, stapanire pe noi privind "divele  zugravite" , dorindu-ne sa fim mai frumoase. Urmare acestei situatii ne simtim  urate, nemultumite  si depresia isi face loc rapindu-ne bucuria de a ne bucura de asa cum ne-a creat Dumnezeu....
fara machiaj si cu machiaj
Conform imagini sa ne amintim ca aceste fiinte in spatele machiajului sunt persoane la fel ca noi  cu o frumusete asa cum a vrut Creatorul nostru sa fie.
Frumusetea creatiei lui Dumnezeu nu poate fi comparata cu machiajele ce le-au nascocit oamenii....
 Scopul acestor"tencuieli" este de a castiga bani cu ele creeand niste stereotipuri de asa zisa frumusete, sadind in mintea noastra nemultumirea, disconfortul si dorinta de a fi conform "picturilor" lor.
Sa multumim lui Dumnezeu pentru cum ne-a creat.
"Tu m-ai tesut in pantecele mamei mele: "(Ps.139:13)
"Multumiti totdeauna lui Dumnezeu Tatal, pentru toate lucrurile, in Numele Domnului nostru Isus Hristos." (Efes.5:20)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu