CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

miercuri, 27 octombrie 2010

"IN VIZITA" LA POSTA...


“Recunoaste-L in toate caile tale, si El iti va netezi cararile." (Prov.3:6)
De cateva zile sunt in concediu. Am avut mai multe motive pentru care am luat acest concediul. Primul e sa zicem ca l-as fi pierdut daca nu il luam pentru ca se apropie sfarsitul de an si la noi nu se mai poate lua concediu lucrand in vanzari. Apoi simteam nevoia sa imi lipezesc mintea de cifre si stress, desi martureisesc ca vreo doua nopti am tot visat ca sunt la servici si lucrez. Apoi am program administrativ acasa, curatenie generala de toamna. Ai mei nu sunt prea incantati dar si asta trebuie facut.  Si fiind si ziua mea mi-am dorit sa fiu impreuna cu familia cu ocazia aceasta. Apoi ma tot straduiam sa trimit cateva colete la posta si nu reuseam  din cauza timpului. Cu rabdare si un pic de perseverenta am inceput  si am finalizat unele dintre aceste propuneri. Ieri am fost sa trimit la posta cateva colete pe la pranz. Am completat de acasa taloanele de expeditie dar din gresala la valoare nu mi-am dat seama si am gresit in loc de o suta de lei am trecut o mie de lei. Operatoarea de la posta dupa ce mi-a completat primul colet m-a atentionat si le-am modificat pe celelalte doua dar pe primul mi-a spus ca déjà l-a introdus in calculator si nu mai poate sa mi-l modifice. Pentru ca am pus din gresala o valoare asa mare evident ca m-a taxat mai mult. Dar m-am resemnat in fond eu gresisem, asa ca am plecat uitand micul incident. Pe la ora cinci a venit cineva care lucreaza la posta si m-a invitat respectuos sa ma duc sa vad ce se intampla cu unul din colete ca este o problema. M-am imbracat si m-am dus cu gandul ca va trebui sa modific cele doua taloane pe care modificasem suma. Ajunsa acolo am avut o mare surpriza. Am fos invitata la dirigintele de posta care m-a rugat respectos sa completez inca un talon pentru coletul care ramasese cu valoare mare pentru ca doreste sa-mi restituie bani inapoi. De mult nu am mai intalnit asa ceva. Puteau sa lase asa cum a fost , in fond era gresala mea, daca am fost cascata si neatenta , asta e, am platit. Dar doamna accea a vazut ca e o gresala si a ales sa remedieze gresala. Normal ca m-am bucurat ca mi-am recuperate bani dati in plus , dar mai mult m-am bucurat sa vad ca mai exista atfel de oamen cinstiti .
Ca o paranteza, in ultimul timp posta are si ea ca toate institutiile problem si probabil si acolo s-au facut restructurari. Vai de cei care au ramas fara locuri de munca , dar vai si de cei ramasi care trebuie sa suplineasca munca celor disponibilizati ca urmare multa corespondenta ajunge mult mai greu la destinatie. De exemplu o instintare din sectorul  unu a ajuns peste doua luni la noi in sectorul cinci.  Eu am obiceiul ca la aceste buletine in locurile pentru corespondenta sa pun cate un citat din Biblie. Cu siguranta dat fiind neantelegerea multe din operatoare  au citi acele cuvinte, fie ca Domnul Isus sa le vorbeasca sa le intinda o mana si sa le binecuvanteze. In aceste vremuri grele si tulburi avem toti nevoie de un prieten, si cum nu stiu altul ma bun ca Domnul Isus m-am gandit sa-L recomand si altora.Tot asa i-am spus si doamne diriginte de posta ca Domnul Isus sa o binecuvanteze. Am mai zis si cu alte ocazii, nu stii niciodata unde te poarta pasii calauziti de Domnul...Noi doar avem impresia ca alegem directia dar la final se arata ca de fapt am ajuns in locul in care El de fapt a dorit sa ajungem.  Imi imaginez daca mi s-ar fi spus direct dute la posta si vorbestele de Domnul Isus. As fi ziz  ca doar nu sunt sarita de pe fix sa intru asa tam nesam si sa incep sa vorbesc asa . Si totusi indirect eu asta am facut dar intr-un mod mult mai interesant si unor inimi deschise sa auda despre Domnul Isus chiar cateva cuvinte…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu