CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

luni, 18 octombrie 2010

DIN UMBRA TACERII

Din umbra tăcerii /Purcea Gabriel

Din umbra tăcerii ascunsă-ntre nori,
Aştept noi speranţe din noile ploi.
Aştept noi rafale-n torente de har,
Potop de lumină in inimi de jar.



Din lacrimi eterne coborâte-n abis,
Aş vrea să culeg un colţ mult promis.
Din vremea trecută, din timpul rămas,
Aş vrea să alerg, urcând pas cu pas.


Din negura vremii potopită-n cuvant
Din sfera de praf învelită-n pământ
Aş vrea să aleg doar comorile Lui,
Doar potop de lumină-ntr-o lume hai hui.



Din sufletul bocnă al pădurii de pin,
Aş vrea să topesc doar aurul fin.
Din ceata de zimbrii ce zboară prin zori,
Aş vrea să ating doar aripa lor.


Din zgomotul vremii ce-atacă-n timpan,
Ascult doar Cuvântul ce mă scoate la mal.
Ascult doar speranţa ce mă face să zbor,
Să zbor si să uit că-i timpul să mor.


Din lumi si popoare cules-am comori.
Din timp am ales doar şoapte de flori.
Am sperat că din beznă s-adun doar lumini.
S-alerg printre sori risipind flori de pin.



(poze realizate de Cristi Davidovici)

2 comentarii: