CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

vineri, 17 septembrie 2010

BATRANICA MANIOASA

O femeie în vârstă din Japonia i-a spart nasul unui student cu o umbrela.
Tamiko Mausta, în vârstă de 66 de ani, care se ocupă cu administrarea unui bloc de apartamente, a fost arestată după ce a atacat un student, cu o umbrelă, într-un autobuz din oraşul Nagasaki.
Potrivit martorilor, ea şi-a ieşit din pepeni când a văzut că studentul nu s-a ridicat de pe scaunul pe care stătea, destinat persoanelor în vârstă, pentru a i-l oferi.
Incidentul ilustrează foarte bine conflictul existent între generaţiile din Japonia, în condiţiile în care persoanele în vârstă se aşteaptă ca tinerii să le acorde o doză înaltă de respect, conform tradiţiei nipone.

................uneori uitam sa mai fim indelung rabdatori............si cand cineva ne nedreptateste mai scoatem si noi "umbrela" din dotare fie ia si numai din vorbe.............

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu