CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

miercuri, 8 septembrie 2010

CE MARE ESTI TU DOAMNE....

 "Ekklesia - Ce mare esti tu"
Splendoare de-mpărat, cu slavă îmbrăcat

Pământul va cânta %
Lumină-i haina Sa şi noptea nu va sta
Fugind din faţa Sa. %


Ce mare eşti Tu
Vom cânta ce mare eşti Tu
Toţi vom vedea ce mare eşti, Dumnezeu.

Chiar timpul l-a facut, din mâna Lui s-a scurs
Sfârşit şi început %
Triunic Dumnezeu, Tată, Fiu şi Duh
El este Leu şi Miel. %

Ce mare eşti Tu /
Vom cânta ce mare eşti Tu / x2
Toţi vom vedea ce mare eşti, Dumnezeu. /

Numele Lui Sfânt Îl înălţăm cântând /
Ce mare e al meu Dumnezeu. /x2

Ce mare eşti Tu /
Vom cânta ce mare eşti Tu / x2
Toţi vom vedea ce mare eştï, Dumnezeu. /

~ AMIN ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu