CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

sâmbătă, 25 septembrie 2010

VERSETELE ZILEI

"De aceea, pe oricine aude aceste cuvinte ale Mele, si le face il voi asemana cu un om cu judecata care si-a zidit casa pe stanca. A dat ploaia, au venit suvoaiele, au suflat vanturile si au batut in casa aceea, dar ea nu s-a prabusit, pentru ca avea temelia zidita pe stanca.” (Mat.7:24,25)







E o Stâncă, ce de veacuri
Stă în ape, ca un far,
Adăpost oricărui suflet
Care-i dus de-al vieţii val.

Refren: Stânca mea, a mea Cetate,
            Locul meu de adăpost,
            Al meu sprijin în necazuri,
           Este El, Isus Hristos!

Urle marea-nfuriată,
Vântul şuiere din greu,
Ca eu stau fără de teamă
Pe-a mea Stâncă veşnică.

Chiar dacă furtuna bate,
Şi e noapte-n jurul meu,
Liniştit rămân pe Stâncă,
Căci mă-ncred în Dumnezeu.

Spune, suflet dus de valuri,
E Isus şi Stânca ta?
Dacă nu, în El te-ncrede
Ca să-ţi dea mîntuirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu