CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

joi, 9 septembrie 2010

MEDITAND...


SASE ZILE DIN SAPTE ...de Rodica Botan
Sint la lucru…stau pe scaun,
Ochii tinta pe ecran;
Tine-mi Doamne treaza mintea
Energie tre' sa am…
Ca mai am pina departe
Si nu stiu de-o sa ajung…
Pin-ajung la pensioara,
Mai aproape-s de cosciug.

Au fost zile si-au fost timpuri
Cind lucram sapte din opt…
Si uitasem Doamne draga
Si de iad si de potop…
Ma credeam, mare si tare,
Lumea de-alea n-a vazut...
Indaratnica ca Iona
Cu putere ca Samson
Mai desteapta ca Debora


Azi m-ascund intr-un cotlon;
Si visez numa' odihna,
Si visez numa' ragaz…
Cind mi-ai dat o zi din sapte
Folositu-le-am de gaz:
Si am ars la energie
Si am ars la timpul dat,
Nu mi-am odihnit pamintul…
Si-acum uite c-am ramas
Cu socoata nefacuta
Si pamintu-mi prea trudit…

N-ascultai de-a ta porunca
Si-uite cum m-am pricopsit…
Dar de-ai da porunca noua
Azi - o zi doar sa lucrez
Si in alealalte sase
Sa mai dorm si sa visez...
Oh…ti-as fi ascultatoare,
Oh…si cum m-as odihni…
Sase zile lungi din sapte -
Si-ntr-a sapte-as multumi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu