CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

miercuri, 22 septembrie 2010

UN GRAM DE AJUTOR SI O MARTURIE SINCERA POT MISCA O INIMA ZDROBITA

La mine la Biserica sunt si multi tineri care imi sunt tare dragi . Unul dintre acestia care are si mult har de la Domnul e si fratele meu mai mic Samuel.El a marturisit intr-o seara un episod din viata sa. Era in anul 2 student la teologie si impreuna cu alt crestin (care insa nu era student) au fost int-o zi primiti in camera unui student din caminele studentesti din regie. Tanarul i-a primit. Samuel povestea ca a inceput sa vorbeasca mult despre Domnul Isus tot ce stia si invatase incercand sa fie cat mai convigator. Dar a vazut ca tot ce spunea el era ca o nuca in perete si tanarul din fata lui nu era deloc miscat. In clipa acea a tacut. Fratele cu care venise atunci a luat cuvantul si i-a spus tanarului cam asa; Vad acolo ca ai un pachet de tigari si stiu ca nu poti sa te lasi de ele. Si eu am fost un fumator dar Domnul Isus m-a salvat si eliberat. Vad acolo o sticla cu alcool, si stiu ca nu te poti lasa. Si eu am baut dar Domnul Isus m-a eliberat si salvat. Si povestea Sami ca din acea clipa tanarul din fata lor a devenit atent si receptiv. Marturia fratelui a fost cea care a miscat inima, si Domnul a lucrat minunat si astfel acel suflet a ajuns sa-l cunoasca pe Domnul Isus. Pavel deseori cand vorbeste despre Domnul Isus marturiseste ce a facut Domnul pentru El . Da e important sa intelegem clar Cuvantul si sa-l aplicam corect.

Imi aduc aminte de o vreme cand a trebuit sa inteleg diferenta intre verbul a te ingriji si verbul a te ingrijora. Trebuie sa te ingrijesti dar sa nu te ingrijorezi.

Multumim ca prin harul Sau am ajuns in scoala Lui , Hristos ne invata pas cu pas ceva nou si ne face sa intelegem ca si trebuie sa practicam ceea ce ne invata…Sa fim atenti la soapta Duhului Sfint si sa facem si sa zicem ce Domnul ne indeamna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu