CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

joi, 2 septembrie 2010

ITI MULTUMESC DOAMNE ISUSE...

Ne-am obisnuit sa ne asezam pe genunchi si sa cerem Domnului Isus dupa nevoile noastre orice . Uneori nici nu cerem ce gandim si Domnul vine in intampinarea nevoilor noastre. Direct proportionale cu cererile, ba chiar mult mai mult ar trebui sa fie si multumiriile inaitea Domnului pentru orice. “De alta parte, stim ca toate lucrurile lucreaza impreuna spre binele celor ce iubesc pe Dumnezeu, si anume spre binele celor ce sunt chemati dupa planul Sau.” (Rom.8:28)




Anul acesta am avut o mare bucurie sa pot trimite si eu copiii intr-o tabara crestina. Baietii mei unul de doazeci de ani si celalat de cinsprezece ani erau dornici sa mearga in vacant si pentru ca stiu ca "Tovarasiile rele strica obiceiurile bune". (1Cor.15:33) m-am rugat Domnului sa resolve aceasta dorinta a copiilor dupa sfanta voia Sa. Asa ca baiatul cel mic a fost o saptana in tabara crestina de la Rasnov, la poalele Bucegilor, iar amandoi au fost o saptamana in tabara de la Bradatel in muntii Retezat. Multumesc Domnului ca in chip atat de minunat a implinit dorinta lor tinereasca de a petrece o mica vacant cu studierea Cuvantului lui Dumnezeu intr-un mediu pitoresc cu copii ai lui Dumnezeu si cu tinerii de varsta lor. Nadajduiesc ca si samanta pusa de mine si de cei pe care Domnul i-a folosit si-i va folosii sa aduca roada in inimile lor. Baietii au fost foarte incantati de timpul petrecut in tabara si ma bucur ca Domnul le-a aratat ca te poti bucura si fi fericit departe de “placeriile” pacatoase ale acestei lumi.


Tot anul acesta fratele Sali din Medgidia a reusit cu ajutorul Domnului sa trimita si el cativa copii din comunitatea de musulmani din Medgidia in tabara . Fratele Sali e un misionar deosebit si impreuna cu sotia sa i-a pus Domnul pe inima sa faca o minunata lucrare in cartierul alibaba din Medgidia, vestirea evangheliei in comunitatea de turci de acolo. Puteti gasi amanunte despre aceasta deosebita si dificila lucrare pe adresa : http://musulmanii.wordpress.com/ “Sa-L fac cunoscut …musulmanilor”. E impresionant cat de minunat lucreaza Domnul si in cat de multe feluri.


Tinerii din biserica noastra, care sunt déjà copiii Domnului au fost intr-o misiune in Republica Moldova si au vestit copiilor de acolo evanghelia si au fost in tabere ascunse prin lanurile de grau si de porumb departe de ochii “vigilenti” ai autoritatilor , ca acesti copii sa auda vestirea evangheliei.


O prietena draga, sora in Domnul, de la Ploiesti, care are sapte copii ,imi spunea la inceputul verii ca o sa-i trimita si ea, cu ajutorul Domnului, pe cei doi copii mai mari in tabara. Cand am vorbit cu ea la telefon mi-a spus ca  si urmatorii doi copii, in ordinea varstei, gemeni, au putut merge si ei in tabara. Imi spunea ca si copiilor ei le-a placut in tabara. Ceea ce m-a impresionat teribil de mult de tot a fost relatarea ei despre unul din gemeni, care de cand a venit din tabara cand se roaga la masa multumeste Domnului pentru mancare si pentru excursia in care a putut merge. Fratii acestia a mei sunt deosebiti si au o incredere mare in Domnul. In vremurile acestea de criza cand toata lumea e speriata de problem, ei au sapte copii si sunt o marturie in fata oamenilor cum Domnul le poarta minunat de grija la toti. Ba mai mult daca te duci in vizita la ei sunt primitori de oaspeti si te simti cu adevarat ca intre frati…. O vizita la ei e ca o oaza intr-un pustiu….Totusi fiind asa multi nu pot pleca prea des de acasa si nu prea departe asa ca aceasta mica iesire pentru dorinta lor copilareasca de a vedea si ei alte locuri a fost impletita armonios cu studiul Cuvantului lui Dumnezeu….


Multumesc Domnului pentru lucrarea ce se face, prin acesti frati care au grija ca in aceste tabere sa vesteasca evanghelia la cati mai multi copii si tineri. E o lucrare deosebita pentru care merita sa ne rugam, dar si sa multumim Domnului pentru ea. Sunt multe familii in care doar unul din parinti e credincios sau nici unul si ocazia acestor tabere da prilejul ca si copiii din astfel de familii sa auda Cuvantul lui Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu