CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

miercuri, 15 septembrie 2010

PADURAR IN AFRICA

(PRIMITA PE E-MAIL)
Vazand aceste poze mi-am amintit de Daniel care a fost aruncat in groapa cu lei.....

Acest padurar a fost angajat pentru a preveni braconajul in zona Lanseria, Afirca de Sud. Modul in care interactioneaza cu aceste animale e absolut uimitor. Acesti lei stiu ca este acolo pentru a-i proteja si au incredere in el. Metoda lui are efect si la hiene si leoparzi. Hienele sunt de obicei neabordabile si pot fi violente. Atentie si la pozele in apa! leilor nu le place apa!






















2 comentarii: