CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

luni, 27 septembrie 2010

VAPLAC CRINII? CE PUTEM INVATA DE LA CRINI?

(12 iunie 2010)
...Floarea mea preferata este crinul. Cand admir crinii si le simt mireasma imediat ma bucur sa imi amintesc ca Domnul a aratat cat de perfect a creat El crinul si cat de mult ne iubeste El si ne poarta de grija. Cum mi-a dat Domnul sa scriu despre crini si credinciosia Sa? De ceva vreme merg sa fac fizioterapie ca ma supara nervul sciatic de la o vertreba miscata de la locul ei si altele nu mai stiu cum. Asa ca pentru ca durerea era mare a trebuit sa nu ma mai razvratesc ca Iona si sa merg unde m-a trimis Domnul printre niniveni, oameni bolnavi fizic dar mai ales doar cu o forma de evlavie....
In drumul meu spre policlinica intr-o zi am intalnit o florareasa care avea de vanzare niste crini superbi. Nu aveam de gand sa cumpar si nici bani nu aveam la mine. Dar am stat cateva clipe si i-am admirat cu placere. Florareasa binenteles ca nu a scapat ocazia sa mi-i laude. Si asa am intrat in vorba cu ea si dupa ce mi-a laudat florile i-am spus ca imi plac si mie si i-am spus ca Domnul Isus a facut referire la ei cand s-a referit la credinta noastra. A fost placut surprinsa si interesata si a primit cu placere o brosurica cu versete din Biblie.
Azi am fost la o cununie civila a unei domnisoare care a facut cu baietelul meu pregatire la romana. Si bineinteles am optat sa cumpar un frumos crin cu mai multe cupe. Florareasa mi-a pregatit buchetul asa cum am dorit si bineinteles ca i-am spus de ce crinul e floarea mea preferata. Mi-a marturisit ca a citit Biblia, dar nu-si aduce aminte si ca chiar o sa mai reciteasca , ca sa regaseasca acel pasaj. Bineinteles ca i-am dat si ei o carticica cu versete din Biblie pe care a primit-o cu placere.
Asa mi-a venit un gand - sa fac mici hartiute cu poze de crin si cu versetele din evanghelii care se refera la invatatura Domnului Isus si cum ne poarta El de grija. Sunt tare bucuroasa ca Domnul ma foloseste si nu sunt vrednica decat sa-I multumesc. E minunat cum Capul ia decizia, mana arata directia, ochiul urmareste cu privirea, picioarele alearga intr-acolo, iar gura marturiseste. Tot asa Domnul Isus care este Capul hotareste , iar madularele primind indemnul si umbland in unitate isi fac partea ca cei din jur sa Il cunoasca pe El .....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu