CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

joi, 23 septembrie 2010

SCISOARE DESCHISA PENTRU CEI CE POPOSESC PE AICI...

Dragi "drumeti", "musafiri", "calatori"

"veti cunoaste adevarul, si adevarul va va face slobozi."(Ioan 8:32)
Am vazut ca cineva a facut aceasta rugaciune disperata „Te rog doamne sa existi”, a scris-o si a dat cautare si a poposit si pe aici. Probabil toata educatia ce a primit-o, tot ce a auzit in jur a fost o deznadejde si o goana dupa vant, o profunda dezamagire. Vidul din jurul lui l-a facut sau a facut-o sa simta nevoia unor certiduni. Ca si noi odinioara cand eram apasati de poveri si pacate este si acest suflet acum. Credem acum in Dumnezeu si am fost eliberati. Cu siguranta ca nu e singurul suflet care disperat striga in durerea sa ca o rugaciune fierbinte. Sunt  cu siguranta o varianta a lui Toma, vor dovezii vor din tot sufletul sa fie convinsi si doresc sa creada ca Dumnezeu exista. Si eu am fost candva ca Toma, si bunica mea imi spunea ca Domnul l-a iubit si pe Toma. Cand o prietena m-a indemnat sa-mi deschid blog argumentul care m-a convins a fost acesta ; ca oamnei care au nevoie de Dumnezeu sa auda despre El si sa afle ca Domnul Isus sta la usa inimior si asteapta ca ei sa deschida. Apoi am dorit sa incurajez si eu pe altii cum am fost si eu de multe ori incurajata de altii. Asa ca daca ati poposit pe aici si credeti in Domnul Isus , rugativa si pentru cei care nu il cunosc. Iar daca a-ti poposit pe aici si nu Il cunoasteti pe Cel ce ne-a iubit atat de mult ca a murit in locul nostru ca sa fim salvati mai reveniti . In fiecare zi aproape cu ajutorul Domnului voi posta cate un verset sau mai multe din Biblie. Veti afla ce minunatii se afla in aceasta carte plina de adevar si Dumnezeu va va face lumina si va veni in ajutorul vostru pentru ca va iubeste...

”Toma, zis Geaman, unul din cei doisprezece, nu era cu ei cand a venit Isus. Ceilalti ucenici i-au zis deci: "Am vazut pe Domnul!" Dar el le-a raspuns: "Daca nu voi vedea in mainile Lui semnul cuielor si daca nu voi pune degetul meu in semnul cuielor si daca nu voi pune mana mea in coasta Lui, nu voi crede."
Dupa opt zile, ucenicii lui Isus erau iarasi in casa; si era si Toma impreuna cu ei. Pe cand erau usile incuiate, a venit Isus, a stat in mijloc si le-a zis: "Pace voua!"
Apoi a zis lui Toma: "Adu-ti degetul incoace si uita-te la mainile Mele; si adu-ti mana si pune-o in coasta Mea; si nu fi necredincios, ci credincios."
Drept raspuns, Toma I-a zis: "Domnul meu si Dumnezeul meu!"
"Tomo", i-a zis Isus, "pentru ca M-ai vazut, ai crezut. Ferice de cei ce n-au vazut, si au crezut."
Isus a mai facut inaintea ucenicilor Sai multe alte semne care nu sunt scrise in cartea aceasta.
Dar lucrurile acestea au fost scrise pentru ca voi sa credeti ca Isus este Hristosul, Fiul lui Dumnezeu; si, crezand, sa aveti viata in Numele Lui. (Ioan 20:24…31)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu