CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

miercuri, 8 septembrie 2010

MIERE SI SCORTISOARA

Miere si Scortisoara
(Material preluat cu acordu Rodicai Botan)

Am dat peste rindurile de mai jos in care am gasit foarte multe informatii despre beneficiile pe care le are scortosoara si mierea. Tatal meu si fratele meu sint apicultori si am cunoscut dintotdeauna multe din avantajele mierii, a polenului si al propolisului.
Dar combinatia cu scortisoara si mai ales aplicatiile ei nu le-am cunoscut pe deantregul. De aceea am considerat de folos sa traduc articolul de mai jos.
Rodica Botan
.............................................................
S-a descoperit ca o combinatie de miere si scortisoara poate sa vindece o multime de boli. Mierea este produsa in mai toate tarile lumii. Oamenii de stiinta chiar ai zilelor noastre recunosc beneficiile mierii ca fiind foarte efectiva in vindecarea multor boli, si poate fi folosita fara sa aiba efecte negative pentru aproape toate bolile.
Astazi stiinta spune ca in ciuda faptului ca mierea este dulce, daca este luata intr-un dozaj potrivit, ca medicament, nu face rau nici macar celor bolnavi cu diabet.
Intr-un articol in World News, un ziar din Canada, din data de 17 ianuarie 1995, a fost data urmatoarea lista de boli care pot fi vindecate cu miere si scortisoara, asa cum au fost studiate de oamenii de stiinta din vest.
PIERDEREA AUZULUI
Zilnic o portie egala de miere si scortisoara, dimineata si seara, pot sa readuca auzul.
INFECTII DE PIELE:
Aplicati miere si scortisoara in parti egale pe portiunea de piele afectata de exema, "ringworm- nu cunosc traducerea" si alte tipuri de infectii de piele.
RACEALA
Cei care sufera de raceli, pot lua o lingura de miere calduta si 1/4 de lingura de scortisoara.
BOLI DE INIMA
Faceti o pasta de miere si pudra de scortisoara, aplicati pe o felie de piine in loc de marmelada sau alt gem si mincati dimineata in mod regulat pentru micul dejun. Reduce colesterolul in artere si ajuta la ocolirea atacurilor de inima. De asemenea cei care au suferit deja un atac de inima sint ajutati sa-si mentina sanatatea si sa elimine riscurile unui nou atac. Folosirea in mod regulat a mierii si scortisoarei intareste inima si face respiratia mult mai puternica. In America si Canada , multe case de batrini folosesc aceste ingrediente ca sa mareasca flexibilitatea arterelor si sa revitalizeze persoanele de care ingrijesc.
ARTRITA
Pacientii suferind de aceasta boala sa ia zilnic dimineata si seara, o ceasca de apa calda cu doua linguri de miere si o lingurita de scortisoara pudra. Daca este luata in mod regulat, chiar si bolile cele mai cronice pot fi vindecate. Intr-un studiu recent facut la Universitatea din Copenhaga, s-a descoperit ca atunci cind doctorii au tratat pacientii cu o mixtura de o lingura de miere si o jumatate de lingurita de scortisoara pudra, inainte de micul dejun, dupa o saptamina, din 200 de pacienti tratati, 73 dintre ei au fost total vindecati de diferite dureri, si in decursul unei luni, toti pacientii cu o mobilitate limitata, au inceput sa se miste fara probleme.
INFECTIE LA VEZICA URINARA
Doua linguri de scortisoara pudra si o lingurita de miere intr-un pahar cu apa calduta ...si bineinteles bauta. Distruge microbii din vezica.
DURERE DE DINTI
O pasta facuta dintr-o lingurita de scortisoara si 5 linguri de miere si aplica pe dintii care dor. Poate sa repeti operatia de 3 ori pe zi...si poate elimina odata cu durerea de dinti si durerile produse de sinuzita.
INFLUENZA
Un om de stiinta din Spania a declarat ca mierea contine un element natural care omoara microbii influenzei si salveaza astfel pacientii.
LONGEVITATE
Ceaiul facut cu miere si scortisoara, luat in mod regulat indeparteaza unele ravagii ale virstei. Ia 4 linguri de miere si o lingura de scortisoara pudra si trei cesti de apa , fierbe compozitia si fa un ceai. Bea 1/4 de ceasca de 3 sau 4 ori pe zi. Pastreaza tenul fin, si lungeste viata...
CURA DE SLABIRE
Zilnic, dimineata, cu jumatate de ora inainte de micul dejun, pe stomacul gol si seara inainte de culcare, bea miere si scortisoara pudra fiarta in apa. Daca este luata regulat, reduce greutatea si celei mai obeze persoane. De asemenea aceasta bautura consumata in mod regulat, nu lasa CELULELE DE GRASIME SA SE MAI ACUMULEZE (WOW), chiar daca aceea persoana continua sa manince o dieta bogata in calorii.
CANCER
Studii recente in Japonia si Australia au aratat ca, cancerul avansat la stomac si la oase a fost vindecat cu succes. Pacientii suferind de acest cancer sa ia zilnic o lingura de miere si o lingurita de scortisoara pentru o luna de zile de trei ori pe zi.
....................................................................................................................
Eu...Rodica Botan am tradus cum am putut mai bine articolul de mai jos. Nu sint studiile mele...dar fiind fiica de apicultor pot marturisii din proprie experienta cum tatal meu Elisei Botan, s-a tratat timp de 20 de ani, in care n-a avut insurenta medicala doar cu ceea ce produceau albinele lui...miere, laptisor de matca si propolis.

"Fiule, mananca miere, caci este buna, si fagurele de miere este dulce pentru cerul gurii tale." (Prov.24:13)

Un comentariu:

  1. Buna ziua,
    In reteta pentru slabit : miere si scortisoara se fierb in apa.Am inteles din alte articole ca mierea fiarta este fff toxica. Probabil vreti sa spuneti ca doar scortisoara se fierbe si cand se racoreste ceaiul se adauga mierea, nu?

    RăspundețiȘtergere