CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

vineri, 17 septembrie 2010

...REGRETE...

OARE CE AR TREBUI SA FACEM CA SA NU MAI AVEM REGRETE CA NU AM SPUS LA TIMPUL POTRIVIT CEVA?
Am citit  de pe blogul unui frate caruia i-a murit o verisoara si a fost profund indurerat ca nu i-a vorbit despre Domnul Isus.
De curand in biserica a venit un frate plecat de mult din tara si ne-a marturisit ca a venit special sa petreaca timp cu rudele sale in mod special pentru  a le vorbi si marturisi despre Domnul Isus. 
Acestea mi-au adus aminte iarasi de o marturisire pe care am facut-o unei prietene si o sa o redau mai jos, in primul rand sa-mi fie mie de aducere aminte si apoi poate vo fi si voua de folos candva si va va ajutati sa luati decizia corecta:
(1.02.2010)
In urma cu vreo zece ani in cartier la mine s-a mutat cu serviciul o fosta colega din tinerete, Anca. M-am bucurat ca am vazut-o si am stat deseori de vorba cu ea. In tinerete era o adolescenta tare vesela. Acum era trista si apasata .
Deseori am avut indemnul sa-i spun cate ceva despre Domnul Isus, dar amanam... imi spuneam ca nu e momentul. Si intr-o zi fara nici un cuvant Anca a disparut de la magazin si nu am putut afla in nici un fel cum sa iau legatura cu ea. Am fost extreme de trista si apasata ca nu i-am vorbit de Domnul Isus. Nu stiu exact daca amanarea mea nu a fost o rusinare acoperita de cuvintele: nu e momentul potrivit.
Am plans si am regretat enorm gresala aceasta, m-am pocait si de atunci cand am astfel de indemnuri nu mai aman nici macar cu un minut sa vorbesc unui suflet de Domnul Isus, indiferent daca mintea mea considera ca e timpul sau nu, si indiferent daca cel din fata mea nu e prea incantat sau incantata. Biblia ne spune in acest aspect urmatoarele.” propovaduieste Cuvantul, staruie asupra lui la timp si nelatimp, mustra, cearta, indeamna cu toata blandetea si invatatura.” (2Tim.4:2), “dar de oricine se va lepada de Mine inaintea oamenilor, Ma voi lepada si Eu inaintea Tatalui Meu care este in ceruri. (Mat.10:33).

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu