CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

miercuri, 1 septembrie 2010

VERSETUL ZILEI

"Povatuieste-ma in adevarul Tau si invata-ma; caci Tu esti Dumnezeul mantuirii mele, Tu esti totdeauna nadejdea mea!" (Ps.25:5)

6 comentarii:

  1. AMIN...ce as mai putea adauga la primul tau post ? Domnul sa te foloseasca si sa ii ramii credincioasa si sa te lasi modelata de Duhul Lui cel Sfint. Cu cea mai mare dragoste...prietena ta de pe alte meleaguri...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc scupmaRodica, sora si sincera prietena pentru nepretuita ta sustinere.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bun venit în blogosferă. Baftă la scris și inspirație.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ne bucuram mult pentru initiativa dvs. Daca va mai amintiți, și eu v-am recomandat sa va faceți un blog, dar se pare ca sora Rodica are un spirit de convingere mai puternic decat al meu. :) Oricum ne bucuram mult de tot, va vom citi cu mare placere si bucurie pentru ca aveti un dar al incurajarii iesita din comun!
    Dumnezeu sa va dea mult har in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frate pentru cuvintele de mai sus.Ma rog ca Domnul Isus sa imi dea intelepciune si pricepere sa stiu ce trebuie sa scriu...

    RăspundețiȘtergere