CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 19 septembrie 2010

CE SA FACEM CU GANDURILE NOASTRE?

Noi rasturnam izvodirile mintii si orice inaltime care se ridica impotriva cunostintei lui Dumnezeu; si orice gand il facem rob ascultarii de Hristos.” (2Cor.10:5)
Sunt ganduri si ganduri…Recent discutand cu doua persoane care sunt cercetate de Duhul lui Dumnezeu si au dorinta de fi placuti inaintea Domnului, mi-au marturisit ca asupra lor s-au abatut o serie de ganduri rele, urate, care aveau darul sa le arate ca sunt prea rai, prea neputinciosi si de aceea nu pot fi iertati. Ca si cum jertfa Domnului Isus , sangele Sau, nu ar putea ierta si sterge si greselile lor.

Imi amintesc si eu cand m-am predat Domnului si am devenit copilul Lui, treceau astfel de ganduri cand greseam, dar am inteles cu ajutorul Domnului maretia lucrarii Lui si am reusit sa alung astfel de ganduri prin rugaciune si intelegand ca Harul Lui imi este de ajuns si daca gresesc si vin la picioarele Lui si cer iertare sangele Lui ma curateste de ori ce pacat.
E foarte periculos sa te abati de la credinta in Domnul chiar si numai o clipa. Am cunoscut un tanar care a incercat sa-si ia viata de cateva ori. Sora lui stiind ca sunt credincioasa m-a rugat sa vorbesc cu el. Ii intrase in cap ideea ca el a facut un pacat atat de mare, nu a marturisit ce, incat Dumnezeu nu-l mai poarte ierta. I-am spus tot ce scrie Cuvantul despre jertfa Domnului Isus. Era de neclintit. Am rugat si doi frati sa se duca sa vorbeasca cu el sa-l consilieze. A fost zadarnic in final si-a pus capat zilelor.
A fost tare dureos sa vad cum acel suflet datorita unui gand nu mai putea auzi despre salvarea ce o putea avea prin jertfa Domnului Isus. Si de cate ori aud pe cineva care este bantuit de astfel de ganduri  sunt profund miscata si imi aduc aminte de acel tanar. Sa ne rugam si pentru noi sa facem ca toate gandurile noastre” rob ascultarii de Hristos”. Nu imi mai aduc aminte unde am auzit o cugetare tare minunata spusa de un crestin, dar pentru ca mi-a placut, m-a ajutat Domnul sa o retin, fiind si de folos in discutiile cu oameni carora ganduri rele le bantuie prin minte:” Nu putem impiedica pasarile sa zboare pe deasupra capului nostru, dar putem sa le impiedicam sa-si faca cuib in capul nostru”. Si explicatia era ca nu putem impiedica sa treaca tot felul de ganduri prin capul nostru dar le putem impiedica sa isi faca cuib in capul nostru. Si apoi cum ne invata si Cuvantul lui Dumnezeu sa facem orice” gand rob ascultari de Hristos”.
Si apoi gandurile noastre trebuie sa fie cam asa: “Dumnezeule, la bunatatea Ta ne gandim, in mijlocul Templului Tau!” (Ps.48:9) “Gura mea va vorbi cuvinte intelepte, si inima mea are ganduri pline de judecata.” (Ps.49:3) Iar cand gandurile negre vin: “Cand ganduri negre se framanta cu gramada inauntrul meu, mangaierile Tale imi invioreaza sufletul.” (Ps.94:19). La ce ar trebui sa ne gandim atunci?: “Ma gandesc adanc la poruncile Tale, si cararile Tale le am sub ochi. "(Ps.119:15) “Imi intind mainile spre poruncile Tale pe care le iubesc si vreau sa ma gandesc adanc la oranduirile Tale.” (Ps.119:48) ;”Ma gandesc la judecatile Tale de odinioara, Doamne, si ma mangai. “(Ps.119:52) ;”Ma gandesc la caile mele si imi indrept picioarele spre invataturile Tale. “(Ps.119:59) Domnul vegheaza asupra noastra stie ce gandim ne cercteaza inima “stii cand stau jos si cand ma scol, si de departe imi patrunzi gandul.” (Ps.139:2) “Cat de nepatrunse mi se par gandurile Tale, Dumnezeule, si cat de mare este numarul lor! “ (Ps.139:17) “Cerceteaza-ma, Dumnezeule, si cunoaste-mi inima! Incearca-ma si cunoaste-mi gandurile! "(Ps.139:23) si ne calauzeste “Inima omului se gandeste pe ce cale sa mearga, dar Domnul ii indreapta pasii.” – (Prov.16:9). Ce ar trebui sa facem ca sa fie bine si de ce: “Sa se lase cel rau de calea lui, si omul nelegiuit sa se lase de gandurile lui, sa se intoarca la Domnul care va avea mila de el, la Dumnezeul nostru care nu oboseste iertand." (Isa.55:7) "Caci gandurile Mele nu sunt gandurile voastre, si caile voastre nu sunt caile Mele, zice Domnul. "(Isa.55:8) "Ci cat sunt de sus cerurile fata de pamant, atat sunt de sus caile Mele fata de caile voastre si gandurile Mele fata de gandurile voastre." (Isa.55:9) ;” De aceea va spun: nu va ingrijorati de viata voastra, gandindu-va ce veti manca sau ce veti bea; nici de trupul vostru, gandindu-va cu ce va veti imbraca. Oare nu este viata mai mult decat hrana, si trupul mai mult decat imbracamintea? "(Mat.6:25).
Inarmati si intariti de Cuvantul lui Dumnezeu vom putea nu numai sa fim noi incurajati deci tari incredinta, dar vom putea intari si incuraja pe altii. Sunt atat de multi oameni din jurul nostru care traiesc in desertaciunea gandurilor lor si au nevoie de Dumnezeu. Si pentru ei a murit Domnul Isus . Domnul sa ne dea har, intelepciune sa putem sa fim treji sa veghem si sa fim o binecuvantare si petru altii, ca ei sa poata vedea dragostea Domnului si pentru ei. Nu e usor in lumea in care traim si o sa avem necazuri traind cum Domnul ne cere dar avem un indemn maret:” V-am spus aceste lucruri ca sa aveti pace in Mine. In lume veti avea necazuri; dar indrazniti, Eu am biruit lumea." (Ioan.16:33)
Adi Gliga-Nu e-ncercare prea mare
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu