CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 5 septembrie 2010

CATEVA ZILE FARA STRESS AUGUST 2010-6

In vizita la Salvinuta si Costica
Oameni tare primitori si placuti. Daca unchiul Traian semana la fzionomie cu bunicul la modul de a vorbi si apovesti Costica aduce mult cu stilul bunicului meu. Bunicul meu era recunoscut in sat ca un mare povestitor. Avea un talent deosebit de a depana amintiri si a vorbi si oamenilor le placea tare mult sa stea “de povesti cu el”. Asemanator si Costica cand povesteste e tare placut sa-l asculti. Salvinuta iubitoare de frumos si armonie are o casa “bec” si are flori frumoase. Oful lor e ca nu au nepoti . Baiatul e insurat ,dar nu are copii si traieste in Italia. Vine doar odata in concedii si desi e bine si le-a creat tot confortul sufera de dorul lui. La ei poti vedea in casa apa curenta. Ei au o fantana mai in deal cu trei izvoare care e asezata sub un copac si nu ingheata iarna. Au instalat o teava cu filtru, au sapat prin pamant si au dus-o in casa la bucatarie si la baie. “Boierie”apa plata de izvor la robinet, si la dus cine mai are asa ceva?


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu