CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

miercuri, 22 septembrie 2010

ECHIPA DE INTERVENTIE

Ma "falesc" cu tinerii acestia....

 "De aceea, dati-va si voi toate silintele ca sa uniti cu credinta voastra fapta; cu fapta, cunostinta; cu cunostinta, infranarea; cu infranarea, rabdarea; cu rabdarea, evlavia; cu evlavia, dragostea de frati; cu dragostea de frati, iubirea de oameni. Caci, daca aveti din belsug aceste lucruri in voi, ele nu va vor lasa sa fiti nici lenesi, nici neroditori in ce priveste deplina cunostinta a Domnului nostru Isus Hristos. (2Petru 1:5...8)
Mai jos veti vedea in cateva imagini cum tinerii din biserica noastra au ales sa daruiasca din timpul lor pentru ca vor sa isi adune comori in cer si nu aici pe pamant. Dand o mana de ajutor la nevoie au avut o  mare bucurie si s-au simtit de folos si de valoare. Domnul cu ceata lui de ingeri au vegheat ca toti cei przenti si lucratori si benificiari sa aiba bucurie deplina...Domnul sa-i pastreze pe acesti minunati copii in bratul Sau ...
Mai jos, alaturi de etapele lucrului, sunt si cuvintele unuia dintre ei .
In imaginile de mai jos suntem un mic grup care am decis sa ajutam o sora mai in varsta sa punem la pamant"mica jungla" ce se formase. Noaptea in lastarisul format veneau si se ascundeau , betivi, drogati, si sora statea toata noaptea treaza cu grija ce se intampla in curtea ei.  Ne-am "inarmat" cu  ce a putut procura fiecare; topoare si fierastraie .
-asa arata curtea inainte de face
ordine
-inainte de a ne apuca sa facem curat am facut o mica rugaciune pentru ca Domnul sa ne ajute sa facem curatenie in acea gradina
-dupa ce am terminat treaba asa arata curtea
-multumim lui Dumnezeu ca ne-a ajutat sa terminam ceea ce ne-am propus


















Un comentariu: