CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 12 septembrie 2010

VERSETUL ZILEI


“Laudati pe Domnul! Cantati Domnului o cantare noua, cantati laudele Lui in adunarea credinciosilor Lui!” (Ps.149:1)








---------------------------------------------------------------


Lumina Lumii, prezenta divina
Ajuta-ma sa-nteleg,
Cat de frumos ne-ai creeat pentru Tine
Speranta ne-ai daruit.
Refren:
Toata inchinarea, toata adorarea
Tie-ti daruiesc, O, Domnul meu.
Numai Tu esti vesnic, numai Tu esti vrednic
Doamne numai Tu esti minunat!


Rege etern ce Domnesti sus in Ceruri
La dreapta lui Dumnezeu,
In umilinta venit-ai in lume
Din dragoste Te-ai jertfit.


Cum sa-nteleg cat Te-a costat
Sa ierti deplïn al meu pacat. (x2)
-------------------------------------------------------------------------------

Cum sa-Ti multumesc (Slavit fie Domnul)

Cum sa-Ti multumesc
Pentru tot ce mi-ai daruit,
Eu n-am meritat
Ca sa ma iubesti asa de mult,
Tot cerul n'ar putea sa spuna
Deplin recunostina Ta,
Caci tot ce sunt
Si ce voi fi deapururi
E darul Tau divin.
ref: Slavit fie Domnul, Slavit fie Domnul,
Slavit fie Domnul pentru tot ce mi-a dat.
M-a spalat al Sau sange, m-a 'naltat bratu-I Tare
Slavit fie Domnul pentru tot ce mi-a dat.
As vrea sa-Ti fiu pe plac
Cu viata mea cu tot ce am
Cu gandul meu, ruga mea
S'o inalt mereu spre Golgota.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu